Translate

środa, 30 września 2015

Filmowe wyzwanie 2015 (ciąg dalszy)

Witajcie. I tak oto dziś zakończyłam swoje filmowe wyzwanie na 2015 rok. Jeśli czytacie mój blog, wiecie o co chodzi. Jeśli jesteście nowymi czytelnikami odsyłam do zakładki Filmy i seriale, niemniej jednak w kilku słowach podsumuje tytułowy challange.



Na początku przypomnę, czego dotyczyło wspomniane wzywanie. Wzięło się ono z jednego wydarzenia na wszechobecnym 'fejsbuku', a że jak wiecie (albo i nie ;)) interesuję się kinem oraz produkcjami wielkiego i małego ekranu, dlatego podjęłam się zadania, które nosi nazwę "Obejrzę 215 filmów w 2015 roku!". Jako, że kinomaniakiem jestem w granicach rozsądku, zmieniłam nieco reguły. Podyktowane było to motywacją, czasem i dostępnością do rozrywki, jaką jest oglądanie filmów. Moje zmodyfikowane wyzwanie dotyczyło obejrzenia 52 filmów w ciągu roku (dokładne wyjaśnienie skąd liczna 52 w poprzedniej notce). Udało mi się je osiągnąć w dniu dzisiejszym. Pełną listę obejrzanych przeze mnie filmów od stycznia do tej pory znajdziecie w poprzednim wpisie. W tym natomiast postanowiłam kontynuować zabawę i prowadzić dalszą listę filmów, które oglądam. Jestem po prostu ciekawa, ile produkcji uda mi się obejrzeć do końca roku kalendarzowego. Tak więc, dalszy ciąg i nowa listy w tym wpisie, poprzednie 52 produkcje tutaj. Trzymajcie kciuki, żeby w efekcie końcowym jednak było jak najwięcej obejrzanych filmów ;)


Lista filmów obejrzanych w 2015 roku:

53. A więc wojna / This Means War (2012)
54. Klucz do wieczności / Self/less (2015)
55. Koneser / La Migliore offerta (2013)
56. Ja, ty i on / You, Me and Dupree (2006)
57. Pingwiny z Madagaskaru / Penguins of Madagascar (2014)


A wam ile filmów udało się obejrzeć w ciągu roku?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz