Translate

niedziela, 30 sierpnia 2015

Nowości na blogu...

Witam :) Dziś postanowiłam dodać nowy dział na swojego bloga. Będzie to dział kulinarny pod hasłem "Brzózka gotuje". Na początek krótkie wyjaśnienie, skąd ten pomysł...



Muszę przyznać, że gotowanie nie jest moją pasją. Dlaczego więc postanowiłam stworzyć zakładkę z przepisami kulinarnymi? Cóż, po pierwsze uważam, że człowiek powinien rozwijać się w każdej dziedzinie - nawet tej, która niekoniecznie jest jego ulubioną. A nóż odkryje coś nowego, co mi się spodoba? Powód drugi jest bardziej praktyczny. Jako, że mieszkam na własnym mieszkaniu gotowanie jest moją codzienną czynnością (skończyły się domowe obiadki mamusi ;)). Ile można jeść w kółko te same oklepane, najłatwiejsze do przyrządzenia potrawy? Trzeci powód to taki, iż niedawno wróciłam z zagranicznych wakacji, które natchnęły mnie do spróbowania czegoś regionalnego (w tym przypadku przygotowania tego samodzielnie w domu). No i ostatni powód to taki, że mam teraz mnóstwo czasu na eksperymenty kulinarne :)

Także wkrótce przepisy inspirowane podróżami, przeglądaniem gazet z nudów i innymi. Zapraszam do lektury! Na pierwszy ogień i w pierwszym kulinarnym wpisie: Grecja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz