Translate

czwartek, 12 marca 2015

Serialomani część druga...

Witajcie :)

Dziś kolejna notka z kontynuacją poprzedniego wątku serialowego. Jako, że seriale, o których pisałam ostatnio niestety powoli dobiegają końca (w większości, ale nie wszystkie) postanowiłam wybrać kolejne produkcje, które mam zamiar oglądać po zakończeniu obecnie oglądanych.

Przy okazji uzupełniłam trochę moją listę filmów dotyczącą rocznego wyzwania (o tym przeczytacie tutaj).



  1. Bates Motel - to już trzeci sezon historii młodego Norman'a Bates'a, który wraz z matką prowadzi tytułowy motel. Mam nadzieję, że kontynuacja okaże się równie dobra i ciekawa jak dwie poprzednie serie. Jeśli oglądaliście lub jesteście fanami filmu "Psychoza" to jest to pozycja obowiązkowa do obejrzenia. Niestety ja wspomnianego filmu nie widziałam (wstyd i plama na honorze kinomana!) ale z mojej strony ogromny plus dla serialu za grę aktorską i obsadę, a w szczególności: Verę Farmigę, Max'a Thierrot'a, Nester'a Carbonell'a i Freddie'go Highmore'a.
  2. Backstrom - no cóż, o tym serialu nie mogę powiedzieć nic, poza tym, że zaciekawił mnie opis i dlatego chcę obejrzeć. Myślę, że mi się spodoba ze względu na wątek kryminalny.
  3. Crossbones - w polskiej wersji znany pod tytułem "Herb Piratów". A że ja uwielbiam piratów oraz wszelkie morskie opowieści i przygody to jest to dla mnie pozycja "must see"! I ciekawie jest zobaczyć Johna Malkovich w nieco innej roli, w których miałam dotychczas szansę go oglądać.

Tak przedstawia się moja lista seriali w kolejce do obejrzenia. A wy co aktualnie oglądacie albo macie zamiar oglądać w kwestii hitów małego ekranu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz