Translate

czwartek, 19 lutego 2015

Serialomani część pierwsza...


Cześć!
Dziś tematyka serialowa. Chciałabym się podzielić z wami tym, co aktualnie oglądam w kwestii produkcji serialowych. Jak do tej pory oglądam największą liczbę seriali jednocześnie! Nigdy wcześniej mi się to nie zdarzało. Starałam się oglądać maksymalnie 2 serie naraz, ale tyle dzieję się w świecie małego ekranu i tyle produkcji mnie wciągnęło, że po prostu nie mogę się powstrzymać.




No więc moja lista aktualnie oglądanych seriali (a w zasadzie oczekiwanie na nowe odcinki) wygląda następująco:
  1. Gotham - szczerze powiedziawszy nie bardzo przepadam za serią filmów dotyczącą Batmana, jednak co do serialu... tutaj jestem jak najbardziej za :) Serial opowiada o przygodach Jim'a Gordon'a, postać Bruce'a Wayne'a jest raczej na drugim planie, co jak najbardziej mi pasuje. Tematyka kryminalna, brudne uliczki, walki gangów, przekręty, intrygi. Tak, to jest to, co Brzózka lubi najbardziej!
  2. Muszkieterowie - tutaj będzie troszkę krytyki, gdyż jest to już drugi sezon serii. Jako, że pierwszy sezon był naprawdę wciągający i ciekawy, tak w drugim Muszkieterowie już nie zaskakują tak bardzo swoją bohaterską postawą a i serial traci trochę na zmianie głównego bohatera. Mowa tutaj o Kardynale Richelieu (granego przez Peter'a Capaldi'ego), którego zastąpiła postać Hrabiego de Rochefort'a. Więc jak ktoś oczekiwał dalszej serii z aktorem znanym z "Doktora Who" to może się nieco zawieść.
  3. Sposób na morderstwo - kolejny serial o tematyce kryminalnej, czyli już wiecie dlaczego go oglądam. Zmagania studentów prawa, którzy zostali wplątani w morderstwo... Jak to się skończy? Jestem naprawdę ciekawa.
  4. Jane the Virgin - i tu za bardzo nie wiem, co powiedzieć o tym serialu. Ogólnie dobry, może nie jest zachwycający, ale przyjemnie się ogląda i nieco odbiega od głównej tematyki moich zainteresowań. Jakieś urozmaicenie się jednak przyda :) Plus za język hiszpański (ostatnio moje zainteresowanie tym właśnie językiem wzrosło i zamierzam się go uczyć w niedalekiej przyszłości, dlatego tutaj duży plus).

To tyle, kolejny wpis o tym, co zamierzam oglądać, kiedy wyżej wspomniane serie dobiegną końca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz