Translate

poniedziałek, 29 grudnia 2014

Let's begin...

Cześć!

Pierwsze notki są zawsze najgorsze, bo wypada się przedstawić, powiedzieć parę słów o sobie i o tym, co zamierzam umieszczać tutaj na stronie. Tak więc pozwólcie mi (niestety) przebrnąć przez tą nudną i mało ciekawą część.

Myślę, że to jaka jestem, na pewno dowiecie się z kolejnych notek. Co do bloga, jakie informacje mam zamiar tutaj zamieszczać? Opis znajduje się pod tytułem strony, ale rozwinę nieco tamtą informację.


Przede wszystkim mam już kilka pomysłów na wpisy (taak, święta się oficjalnie skończyły, więc brak czasu jest baaaardzo kiepską wymówką ;)). Tematy będą bardzo zróżnicowane. Jako, że interesuję się wieloma rzeczami, myślę, że nie będzie tu większego ograniczenia.

Po pierwsze lubię oglądać wszelkiego rodzaju filmy, także z pewnością pojawi się tu kilka recenzji (uprzedzam: nie mam w tym kompletnie żadnej wprawy, piszę to głównie dla siebie, więc proszę o wyrozumiałość). Do tej pory tego typu rzeczy pisałam na swoim profilu na Filmwebie (link również w jednej z zakładek po lewej stronie bloga). Tutaj zamierzam opisywać moje opinie na temat filmów w nieco dłuższej formie.

Po drugie, jako, że studiuję geografię i lubię podróżować, być może pojawią się tutaj relacje z wszelkiego rodzaju wyjazdów, tych prywatnych i tych 'uczelnianych' (kierunek, na którym studiuje w ramach zajęć ma też obowiązkowe wyjazdy terenowe).

Po trzecie lubię czytać książki, choć kompletnie nie mam na to czasu (ach to moje lenistwo...), a moja przygoda z literaturą odnosi się głównie do gromadzenia sporej ilości książek na półce, które czekają na przeczytanie kiedyś w przyszłości. To taka moja słabość do odwiedzania wszelkich punktów z "Tanią książką", ewentualnie bibliotek lub szukaniu promocji w księgarniach internetowych. Z racji tego na stronie od czasu do czasu może też pojawić się krótkie podsumowanie tego, co czytam (swoje krótkie opinie dotyczące książek piszę również na Lubimyczytać.pl).

Po czwarte tworzę własną biżuterię. Ale do prezentacji swoich wyrobów mam stronę na facebooku, na którą serdecznie zapraszam (link w zakładce 'Tu mnie znajdziecie').

Po piąte lubię koty i mam nawet kotkę, więc jeśli się pojawi jakieś jej zdjęcie, to wiecie dlaczego :)

Po szóste zapisałam się do pewnego programu, który polega na ocenie kosmetyków. O tym przeczytacie niebawem.

Po siódme (i chyba ostatnie) chciałabym poruszyć kwestie dotyczące programów wyjazdowo-edukacyjnych oferujących pracę i naukę za granicą.

Na razie to chyba wszystko. Kurcze, całkiem sporo wyszło tych punktów. Nie sądziłam, że aż tyle ich będzie. No cóż, zawsze mówię, że będzie krótko a potem się rozpisuje, także chyba musicie przywyknąć :D

Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia kolejnych wpisów!


PS Dla ciekawskich, skąd nazwa bloga: od przezwiska, ponieważ przyjaciele nazywają mnie Brzózką :)

PPS Jakby ktoś chciał, żebym dodała jego bloga do "Polecanych" czy coś w tym stylu, to służę pomocą, po prostu dajcie znać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz